Preguntes i Respostes
Selectivitat, família nombrosa
Bon dia:
Al realitzar la pre-inscripció de la selectivitat d'aquest any vaig aportar la documentació necessària per família nombrosa. Al meu full de reserva posa que la documentació no està validada. Com s'apropa el moment de fer el pagament de la matrícula, voldria saber com puc saber si la documentació ha estat validada i com demostrar-ho o fer-ho anar a l'hora de fer el pagament. Moltes gràcies!
- Inicia sessió o registra't per fer comentaris.
Comentaris
Hola!
Aquest dubte només te'l pot resoldre l'Oficina d'Accés a la Universitat, que és l'organisme que gestiona el portal d'Accés Universitat. Et recomanem que hi contactis!
Oficina d'Accés a la Universitat
Adreça: Via Laietana, 2 planta baixa Població: 08003 Barcelona
Telèfons: 93 223 03 23 i 93 223 25 91 de 9.00 a 14.00 hores
Adreça de contacte: Bústia de contacte
Horari d'atenció: Tot l'any de dilluns a divendres de 9 a 14 hores
Adreces d'altres seus: Girona, Lleida, Manresa, Mataró, Tarragona, Tortosa i Vic
Gràcies!
Registra’t
Podràs accedir a tots els continguts del nostre web i rebràs puntualment informació per correu electrònic segons els teus interessos.
1