Preguntes i Respostes

Selectivitat, família nombrosa

Comentaris

1

Bon dia:

Al realitzar la pre-inscripció de la selectivitat d'aquest any vaig aportar la documentació necessària per família nombrosa. Al meu full de reserva posa que la documentació no està validada. Com s'apropa el moment de fer el pagament de la matrícula, voldria saber com puc saber si la documentació ha estat validada i com demostrar-ho o fer-ho anar a l'hora de fer el pagament. Moltes gràcies!

Comentaris

Publicat per: carla.roca

Hola!

Aquest dubte només te'l pot resoldre l'Oficina d'Accés a la Universitat, que és l'organisme que gestiona el portal d'Accés Universitat. Et recomanem que hi contactis!

Oficina d'Accés a la Universitat
Adreça: Via Laietana, 2 planta baixa Població: 08003 Barcelona
Telèfons: 93 223 03 23 i 93 223 25 91 de 9.00 a 14.00 hores
Adreça de contacte: Bústia de contacte
Horari d'atenció: Tot l'any de dilluns a divendres de 9 a 14 hores

Adreces d'altres seus: Girona, Lleida, Manresa, Mataró, Tarragona, Tortosa i Vic

Gràcies!

Comparteix això:

Registra’t

Podràs accedir a tots els continguts del nostre web i rebràs puntualment informació per correu electrònic segons els teus interessos.

Condicions generals
CAPTCHA
1 + 19 =
Resol aquest problema matemàtic simple i escriu el resultat. Ex. per 1+3, escriu 4.
Aquesta pregunta es fa per comprovar si vostè és o no una persona real i impedir l'enviament automatitzat de missatges brossa.