Preguntes i Respostes

CICLES FORMATIUS SORTIDES

Comentaris

1

Bona nit, em dic Carla. Et voldria preguntar, quins cicles formatius podria fer, per després poder entrar al grau d'Educació Primària?

Moltíssimes gràcies. 

Salutacions, Carla. 

Comentaris

Redacció Preparats.cat

Bon dia, Carla!

Pots fer qualsevol cicle formatiu de grau superior (CFGS) i després accedir a la universitat amb aquest. És a dir: no cal fer un CFGS concret per poder entrar a X carrera.

Ara bé, sí que has de saber que si fas un cicle formatiu relacionat amb la carrera, és probable que et convalidin assignatures del cicle a la carrera (que es mesuren en crèdits ECTS), és a dir, que t'estalviïs de fer algunes assignatures a la carrera. Per exemple, aquí veuràs quins CFGS convaliden crèdits ECTS pel grau en Mestre d'Educació Primària i quants:

  • Animació d'Activitats Físiques i Esportives (LOGSE): 12 crèdits ECTS
  • Educació Infantil (LOGSE): 26 crèdits ECTS
  • Educació Infantil (LOE): 26 crèdits ECTS

Molta sort! 😉

Comparteix això:

Registra’t

Podràs accedir a tots els continguts del nostre web i rebràs puntualment informació per correu electrònic segons els teus interessos.

Condicions generals
CAPTCHA
13 + 2 =
Resol aquest problema matemàtic simple i escriu el resultat. Ex. per 1+3, escriu 4.
Aquesta pregunta es fa per comprovar si vostè és o no una persona real i impedir l'enviament automatitzat de missatges brossa.