NOTÍCIES

La publicitat del futur serà més igualitària?

La publicitat del futur serà més igualitària? - Preparats.cat
Publicat per: Redacció Preparats.cat

T'interessen la publicitat i la comunicació? Fa unes setmanes, vam tenir la sort de poder anar a les II Jornades de Màrqueting i Comunicació de la UVic, en les quals es va parlar del futur d'aquestes disciplines i quines són les tendències principals!

Vols saber quines són?

5 tendències de la publicitat del futur: serà més igualitària i digital

Totes les conferències que es van poder escoltar durant les jornades les van fer experts i expertes de la publicitat la comunicació, que van parlar des de la seva experiència i van comentar exemples de les empreses on treballen o han treballat, com Panrico, Unilever, Bassat Partners, Seidor o ESERP, entre d'altres. Aquestes són algunes de les idees o tendències del futur de les que van parlar:

  1. Les campanyes publicitàries han de deixar de diferenciar-se per gènere i dirigir-se a homes i dones sense distincions. El 40% de les dones no es veu representada per cap marca i la majoria creu que la comunicació les discrimina, així queda molta feina per fer.
  2. S'ha de tornar a la publicitat que "es recorda". Les persones només recordem 3 anuncis d'entre tots els que hem vist el dia anterior, que són més de 1.500 impactes publicitaris diaris.
  3. Recuperar la confiança dels consumidors és un objectiu clar i sempre s'ha de fer amb transparència, sense mentir.
  4. Triomfaran les "organitzacions blaves": aquestes empreses blaves seran menys jeràrquiques i faran sentir als treballadors com a part del propòsit de l'empresa, no només del negoci.
  5. Tot i que la publicitat digital liderarà cada cop més, encara conviurà amb la de format analògic. Cada cop veurem més campanyes a través de TikTok o podcasts, però encara es mantindran campanyes més tradicionals.

Mira les conferències!

Vols recuperar aquestes xerrades de les quals et parlem? Aquí tens els vídeos de les II Jornades de Màrqueting i Comunicació de la UVic:

  • Dia 1 (matí): conferència "Organitzacions blaves: líders de l’era digital” a càrrec de Alberto Delgado i Alfons Ramos (SEIDOR) i conferència “El Account Planner en la planificación estratégica del marketing” a càrrec de Azzahra López (BBDO Proximity España)
  • Dia 1 (tarda): conferència “Piensa como un Boomer, vive como un Millennial, crea como un Zeta” a càrrec de Kike Doatis (ESERP) i conferència “Valores y comportamientos en tiempos de crisis” a càrrec de José Mª Vilas
  • Dia 2 (matí): conferència “Meaningful Women 2030” a càrrec de Àngels Escobar i Dionisia Mata (Havas Media Group) i conferència “Best practices de comunicación interna. Caso Unilever!” a càrrec d’Ana Palencia (Unilever)
  • Dia 2 (tarda): conferència “Pensa en analògic, sigues més digital” a càrrec de Roger Sendra (Dentsu) i conferència “Los caminos creativos en el marketing y la comunicación” a càrrec de Luis Bassat (Bassat Partners)

Vols saber més sobre els graus de comunicació de la UVic? Demana més informació i et respondran orientadors universitaris per ajudar-te a decidir què estudiar o resoldre qualsevol dubte!

Font: UVic.cat

Si et registres a Preparats.cat rebràs una newsletter amb les notícies i novetats més importants sobre la Selectivitat, els graus universitaris i les universitats. I també entraràs en un Sorteig d'un Apple Watch SE! A què esperes per accedir a tota l'orientació universitària?

Registra't a Preparats.cat!

Comparteix això:

Registra’t

Podràs accedir a tots els continguts del nostre web i rebràs puntualment informació per correu electrònic segons els teus interessos.

Condicions generals
CAPTCHA
4 + 0 =
Resol aquest problema matemàtic simple i escriu el resultat. Ex. per 1+3, escriu 4.
Aquesta pregunta es fa per comprovar si vostè és o no una persona real i impedir l'enviament automatitzat de missatges brossa.