NOTÍCIES

Les feines amb més futur de l'àmbit de l'empresa

Les feines amb més futur de l'àmbit de l'empresa - Preparats.cat
Publicat per: carla.roca

Amb el pas del temps, les feines que pot fer una persona que ha estudiat Administració i Direcció d'Empreses (ADE) són més diversificades i van molt més enllà que el món de la banca i la comptabilitat! Tot i que aquestes continuaran tenint futur, volem explicar-te quines són les noves sortides professionals que trobaràs!

Feines amb més futur d'ADE

  • Recursos humans: les empreses paren cada vegada més atenció a la selecció dels seus treballadors, la relació que tenen amb ells i les oportunitats de creixement i formació que els poden oferir!
  • Inversions: buscar noves oportunitats de mercats o estratègies on invertir és sempre un gran interès per les empreses. No només per augmentar directament els seus beneficis, sinó també per implicar-se en causes socials que millorin la seva imatge a través de la responsabilitat social corporativa.
  • Emprenedoria: moltes persones que estudien ADE, acaben obrint la seva pròpia empresa o projecte. Si tens aquest somni, ADE és la carrera adequada perquè aprendràs tot el necessari per plantar-te pel teu compte!
  • Direcció general o de departaments: algunes persones també tenen clar que els agradaria tenir una posició de lideratge en una empresa o entitat, i amb aquest grau aprendràs a marcar objectius i a planejar una bona estratègia.
  • Sector públic: amb la carrera d'ADE, també pots accedir a feines del sector públic, com en organismes oficials, ajuntaments, Hisenda o Seguretat Social.

 

Dins el món de l'empresa, un altre grau amb fortes expectatives de futur és Màrqueting i Comunicació Empresarial! Vols conèixer algunes de les seves sortides professionals?

Feines amb més futur de Màrqueting i Comunicació Empresarial

  • Anàlisi de dades: totes les accions online que es fan des d'una empresa generen dades que s'han d'analitzar sovint per obtenir conclusions. L'analista de dades s'encarrega de monotoritzar el comportament de les webs, les campanyes publicitàries de pagament online, etc.
  • Influencer marketing: els influencers són una de les eines que utilitzen les marques per fer publicitat i un especialista s'ocupa de comunicar-se amb ells i establir els objectius que es persegueixen amb les seves accions.
  • Especialista en SEO: el SEO, que és l'estratègia per situar les webs als primers resultats dels cercadors com Google. Això ajuda a les empreses a millorar el seu posicionament i, en conseqüència, les vendes!
  • Gestió de xarxes socials: si vius al 100% per les xarxes socials, et podria agradar molt gestionar eines com Instagram o TikTok per a marques i organitzacions, que necessiten comunicar-se en canals ràpids com aquests.
  • Gestió de campanyes publicitàries online: tots els anuncis que veus a Instagram, Youtube o Google els gestionen experts en aquestes plataformes!

Aquestes només són algunes de les sortides professionals que pots trobar en graus com ADE i Màrqueting i Comunicació Empresarial! T'agradaria conèixer estudiants i professorat que t'expliquin tot sobre els estudis i on pots arribar? Apunta't a les Jornades de Portes Obertes virtuals de la UVic! No hi faltis!

Font: Escuela Marketing and Web, ESERP, IEBSchool.

 

Comparteix això:

Registra’t

Podràs accedir a tots els continguts del nostre web i rebràs puntualment informació per correu electrònic segons els teus interessos.

Condicions generals
CAPTCHA
12 + 6 =
Resol aquest problema matemàtic simple i escriu el resultat. Ex. per 1+3, escriu 4.
Aquesta pregunta es fa per comprovar si vostè és o no una persona real i impedir l'enviament automatitzat de missatges brossa.